bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Parkway Panthers

Godmorgon! Igår var det så mycket som hände, det var länge sen jag hade så roligt. På kvällen var jag på min första football game! Det var en träningsmatch och ingen räknade poängen, det var nog tur för oss. En av våra bästa killar skadade sig rejält, bröt något vid axeln, och en annan blev biten så hårt att det rann blod över hans kläder. Matchen höll på i 2h utan paus, alla hade åkt därifrån när den var slut. Det var galen värme ute, så det var inte så konstigt. Vi åt i alla fall mexikanskt och sen somnade jag direkt.. Nu ska jag ut och shoppa med Sarah och Callie, och sen blir det flower party med alla juniors. Puss!



Är ganska säker på att vi hade över 100 spelare där igår, men jag var tydligen den enda som tyckte att det var konstigt... Haha 

Kommentarer
Postat av: Anna

Låg er scrimmage också tidigare än vad footballsmatcher normalt ligger? tidsmässigt alltså? :)

förresten, vad mycket parties och sånt ni har. vi har i princip inget sånt :/

förresten vad säger du om en skypedate snart?

2011-08-20 @ 21:19:48
URL: http://annahelgesson.blogg.se/
Postat av: GEEP

Kondomrugby.. Vi behöver bara 15 man och vars ett tandskydd!

2011-08-23 @ 01:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0