bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

The weight of the world

Hey! Jag har precis mailat någon kille som går på ett high school där jag bor, och
ställt några frågor till honom, över facebook. Haha, undrar om han svarar? Aaaah.
Jag har fortfarande inte fått mail från Explorius, så något får jag ju fördriva tiden
med! Jag har i alla fall fått adressen till min värdfamilj, så jag har sökt upp deras
hus på google earth! De verkar bo i ett fint område, ganska centralt i Bossier City.
Det är dessutom precis vid bron som går över floden till staden Shreveport. Nice!
Så här kommer en bild på Bossier City, och en på mitt hus. Förresten, har jag
sagt att jag ska gå mitt senior year på Parkway? Men jag får inte graduatea, så det
är ju ganska tråkigt... Väldigt tråkigt, faktiskt. Det var ju det jag såg fram emot
mest. Jag börjar skolan 7.20 också, och har bara 25 minuters lunch. Något annat ni
vill veta? :) Nu ska jag i alla fall sova, imorgon blir en lååång dag. Godnatt, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0