bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Mardy Bum

Ni kan nog inte ana vilken bra dag jag hade på jobb idag! Jag har tystnadsplikt, så jag
får inte berätta särskilt mycket om jobb förresten. Men jag kan berätta att jag och den
andra assistenten satt ute i solen i nästan 2 timmar, och sedan bjöd chefen oss på
långlunch med smörgåstårta! :) Fast sen satt vi och grät vid matbordet allihopa, ganska
lång historia det där... Efter jobb hämtade pappa upp mig, och vi åkte till Kävlinge. Vi
har gjort tusen ärenden, och nu ska jag ut i solen och göra absolut ingenting, tills det är
dags för hundkursen ikväll. Jag kanske hinner fotografera vårblommorna lite grann också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0