bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Vi kommer alltid ha Paris

Hej! Jag sitter och försöker planera lite inför resan till Frankrike i Juli. Frankrike kan vara den
finaste plats jag vet, jag är helt förälskad i Provence. Jag åker dit med familjen i mitten av Juli,
och när vi kommer tillbaks åker jag direkt till Åhus i några dagar, och sen åker jag till USA. Och
jag måste hinna få in 2 avskedsfester någonstans där... I alla fall, idag slutade jag skolan vid 11,
och sov i några timmar när jag kom hem. Jag vaknade 13 minuter innan mitt tåg gick imorse,
och HANN MED! Så jag har sovit mig igenom hela förmiddagen, ungefär. Nu försöker jag plugga
lite till dykningen, som jag fortfarande inte hunnit göra. Jag åker om en timme och har ungefär
70 sidor kvar, haha... Skönt att jag börjar i god tid liksom. Nu sticker jag, vi hörs! Puss :)



Kommentarer
Postat av: ewelina

har frågestund på min blogg just nu, så ta chansen och fråga vad du vill :)

2011-05-04 @ 08:56:07
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0