bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Parkway's Beauties

Igår var vår pageant med ungefär 30 jättefina tjejer, och jag kom på TREDJE plats! Så himla glad! Hade jättekul och träffade så många snälla tjejer och andra människor. Att stå uppe på scen och höra "familj", vänner och främlingar skrika "Camilla, you're beautiful!" var en ganska oslagbar känsla. Jag tog en hel del bilder innan, med de andra tjejerna, men det var jättemånga som tog bilder under själva tävlingen och efteråt, så jag ska försöka få tag på de så fort som möjligt också :) Puss!






PHS Beauty Pageant 2012

Idag har jag stressat hela eftermiddagen med att bli färdig till första delen av vår pageant (skönhetstävling?), som var ungefär 2 timmars väntan i biblioteket och sen 5 minuters intervju av domarna. Vi är 30 tjejer i tävlingen och alla kom dit i jättefina suits (det jag har på mig) eller klänningar idag. Imorgon är det dags för den stora tävlingen, och då ska vi gå i långklänningar på en runway framför några hundra personer. Wish me luck! 




Du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst, jag sitter ensam här och undrar vart vi hamnar härnäst


RSS 2.0