bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Riverside

Hej! Äntligen fredag, åh vad jag ska njuta av den här helgen. Eller, den lär väl mest bestå av plugg...
Har 7 stora prov framför mig, och några redovisningar. Skönt? Skolan är i alla fall slut om ungefär
3 veckor, så jag ska nog överleva! Jag ska hinna med lite dykning, 2 hundträffar och en restaurang-
middag också i helgen. Tur att vi är the multitasking generation! Jag har förresten börjat skriva med
min värdfamilj i USA igen, och allt känns så himla bra. Samtidigt så får jag världens ångest varje
gång jag tänker på att jag snart ska åka härifrån, till något helt nytt. Utbyteskaos, det kommer aldrig
riktigt gå att förklara. Fast snart är det sommar, med festivaler och resor. Då gäller det verkligen att
ta vara på varenda sekund. Nu ska jag i alla fall gå en runda i det fina vädret med hunden, sen ska
jag väl göra skolböckerna sällskap igen! Hoppas ni får en jättebra helg, puss :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad orättvist! jag vill också börja prata med min värdfamilj :( jag har inte ens någon än haha

2011-05-21 @ 16:06:29
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0