bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på går sönder

Ciao! Herregud vad busig jag var i skolan idag, jag fuskade på ett prov. För första gången under hela gymnasiet, det är ändå ganska bra jobbat av mig! Jag har några stora inlämningar och redovisningar på fredag, och några prov och redovisningar de sista veckorna. Sen är skolan slut! Det känns liksom viktigt att påminna sig själv om det. Idag, efter skolan, satte jag upp de allra sista siesta-affischerna, och nästa vecka smäller det! På måndag ska jag till Danmark också, och sen ska vi vinna en beachhandbollscup med skolklassen! Låter väl hyfsat bra? Nu ska jag äta lite mellanmål och sen plugga valslakt. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0