bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Gå förbi

Hola! Man blåser ju nästan bort där ute. Jag har varit ute och sprungit en långrunda, och gått lite med Johnny och pappa. Tyckte att jag förtjänade något gott, så jag har precis ätit lite vaniljglass med varma hallon och chokladsås, mmm! Nu måste jag verkligen plugga, eftersom att jag tydligen har träning imorgon och inte hinner plugga så mycket då. Gott! Och jag måste köpa ett tält.. Vart köper man tält? Och en sovsäck, kan vara bra om det blir lite kyligt ju. Nu ska jag plugga samtidigt som jag tittar på Greys Anatomy, undrar om det blir några framsteg då? Ahh, ni får i alla fall en liten last.fm-lista över den senaste månaden ungefär. Musik är ju alltid trevligt!


Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

ååh älska mumford & sons! lyssnar hela tiden på dem :)

2011-05-29 @ 17:37:16
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0