bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

The sound of silence

Åh, vilken dag! Jag har varit i Malmö kl. 15-23. Ganska länge alltså. Blev upphämtad
här hemma, för att åka med mamma och mina mostrar mot Utmaningarnas Hus, där
vi skulle möta upp resten av alla tjejer från pappas sida av släkten. Kände mig sjukt
malplacerad när tre 40-åriga kvinnor satt och drack vin och pratade polska i baksätet...
Utmaningarnas hus var riktigt roligt, två timmar sprang vi runt och gjorde olika uppdrag
i "cellerna". Det är ungefär som Fångarna på Fortet, faktiskt ganska grymt! Efteråt åkte
vi mot centrum, där vi åt på Moonlit Lounge, åker ni någonsin dit: Prova deras chokladfondant!
Magisk mat, och vårt långbord med 15 högljudda danskar tröttade nog ut både personalen
och gästerna.. Haha, jag älskar min släkt. Efter ganska många timmar tog vi tåg hem,
och nu har jag ont i hela kroppen och är så grymt trött. Och imorgon? Ja, jag ska vara
i Kävlinge tidigt för att gå igenom farfars enorma gamla villa, tillsammans med hela släkten.
Igen. Måste försöka samla lite krafter tills dess! Så nu går jag och lägger mig, godnatt! :)

Och om ni saknat mig för mycket det senaste dygnet, så får ni en bild från igårkväll,
en från i eftermiddags, och en som jag tog alldeles nyss. Pigg tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0