bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Some old tapes

Hej! Idag har det mest varit prat om Japan och en del tråkiga lektioner i skolan. Jag
kom knappt ur sängen imorse, men skyndade mig iväg för att inte missa första lektionen,
som var marinbiologi. Tåget var sent, och när jag äntligen kom till lektionssalen så var där
inte en människa. Då hade läraren mailat en timme tidigare, att hans son var sjuk. Kul?!
Så morgonen var otroligt seg med två timmars håla. Hela dagen gick långtsamt, jag hade
världens huvudvärk och riktigt ont i mitt sträckta lår. Nu är jag äntligen hemma, tittar på
TV och äter valnötter. Fick nyss mail från Siesta!, och jag får en omgång med 60 affischer
i brevlådan denna eller nästa vecka. Ska nog gå bra att få upp alla! Nu måste jag fylla i och
skicka in mitt anställningsbevis, tystnadsplikt och en del annat trams till mitt vikariejobb.

Här har ni veckans från last.fm! Vem är Hanna Turi? Vet inte. Hur hamnade hon så högt
upp? Ingen aning. Last.fm-rape?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0