bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Re:stacks

Fredag! Hur bra är inte livet idag då? Kort skoldag och vårväder, jag tar helg med
lite tacos och fredagsmys här hemma med familjen. Så. Himla. Skönt.

Annars? Jag blev ganska chockad när jag kom hem från skolan idag, när Explorius
ringde till mamma. Pierre har tydligen slutat jobba där! När jag valde organisation
så valde jag Explorius dels för att alla berömde Pierre, t.ex. att han var en grym
mailkontakt när man var i USA. Och nu har han slutat?! Det känns konstigt, Pierre
var liksom min trygghet. Hahaha förlåt, fan vilken tönt jag är. Allt kommer bli grymt,
utan Pierre också. Och det var tydligen ganska många som fått en fakturapåminnelse
nu, som hade ringt och skällt ut Explorius. Kanske därför Pierre fick sparken? Eller så
var han bara för bra för Explorius? Schysst mot mig... Jaja, nu är det tacos! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0