bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Pápa

Åh, vilken grym stad jag är i. Stadsdelen där vårt hotell är, precis i centrum, är inte precis
den mysigaste, så vi var lite besvikna igår. Men idag, så åkte vi först till två skolor i helt
andra (jättemysiga!) delar av stan. Vi åkte till kärleksbron och den olympiska arenan, och
en annan plats som jag inte har någon aning om vad den hette. Jag minns däremot att
vi låg och solade, när vår buss kom. Vi satt på bussen i EN TIMME, och körde runt om hela
Rom. Vissa ställen var riktigt vackra, men ändå en hel timme! När det var ungefär 20° ute,
så hade jag hellre gjort något annat. När vi väl går av bussen, så blir det mulet direkt.
Vädret här är ganska sjukt, det har kommit skurar både igår och idag, medans det är så
varmt mitt på dagen att man knappt orkar vara ute. Men jag njuter! Har ätit pizza och pasta,
så¨nu vet jag inte riktigt vad jag ska äta ikväll? Imorgon ska vi i alla fall till Vatikanstaten,
sixtinska kapellet, och så ska vi vinka till påven! Ni hör själva vilken grym dag? Nu - mat!
Ci vediamo! Vi hörs :)






Kommentarer
Postat av: Nina Johansson

åh va underbart ni ser ut och ha det! :) man är ju inte lite avundsjuk..

hälsa italienarna och käka lite italiensk pizza för mig! :)fortsätt nu ha det bäst så ses vi på tisdag!

hälsa alla!

puss

2011-03-29 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0