bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

My boys

Aaah, Lördag! Jag har hunnit titta på två rugbymatcher och prata minnen med familjen och min "plastsyster" som vi inte träffat på 8 år ungefär. Hur trevligt som helst, vi har ätit himla gott också! Men, rugby! Det är ju hur roligt som helst att titta på! Även om jag inte förstår allt. Jag hade behövt en kommentator. Men fortfarande en riktigt grym sport, och Helsingborg har vunnit båda sina matcher. Nästa match spelas 18.40, slänger upp länken om någon vill se: http://www.okv.se/play/direkt. Och glöm inte att heja på Helsingborg, i orange/svart. Heja gärna lite extra på den kortaste i laget, # 22! Han är ganska awesome, även om han är kanadensare. Nu ska jag äta en semla, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0