bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Heart full of wine

FREDAG! Skoldagen idag gick sjukt snabbt, förutom stunden på morgonen när vi tittade
klart på dokumentärfilmen om hajslakt, när jag givetvis satt och grät. Tre tårar... Ändå.
Annars har jag börjat fixa lite inför Rom, eftersom att vi åker på måndag!

Annars? Nu känns det som att fler och fler får placering och värdfamilj. Kommer jag vara
sist kvar eller? Jag får helt enkelt hoppas på att jag har ett fint litet mail från Explorius om
en vecka, när jag kommer hem från Italien. Tills dess ska jag nog försöka uppskatta att
inte veta! Den känslan kommer jag förmodligen aldrig känna igen. Att veta att man ska
lämna sitt liv bakom sig och starta ett nytt. Men att inte veta någonting om det nya. Åh,
vad glad jag är att jag ska åka! Det kommer bli ett stort jävla äventyr. Oavsett vad.
Ha nu en grym helg, allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0