bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Country ways

Mail från Explorius, igen! Rubriken "Avresedatum" gjorde mig nog lagom nervös? Blev ganska besviken
när jag öppnade mailet, och det bara var en lista på alla avresedatum från Juli till September, alltså
ganska många möjliga datum. Nästa besvikelse var  meningen "Några har redan fått placering, men de
flesta får ingen värdfamilj förrän i Augusti-September." Jaha? Jag får alltså vänja mig vid den här väntan,
även om jag verkligen hatar att inte veta om jag hamnar i Louisiana, Alaska eller North Dakota. Skönt!

Det dummaste jag gjort idag? Bestämde mig för att gå ut och jogga vid 20-tiden, 0°C och storm ute.
Iklädd alldeles för lite trotsade jag vädret, trots att jag har något som liknar halsfluss, men som
förhoppningsvis inte är det. Nu har jag så satans ont i foten, benhinnor och hals. Skön kväll!
Nu: Pappersarbete och Big Brother. Bra combo!


Berlin-Prag -10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0