bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

All over town

Imorse sprang mamma upp med ett brev från Explorius till mig, och jag blev ganska osäker
på vad det kunde handla om. Ändå glad, som varje gång jag får brev eller mail från dem.
Det var en fakturapåminnelse, från Februari-fakturan. Som vi alltså betalade för en månad
sedan. Och de har tydligen inte fått pengarna?! Är så sjukt nervös, tänk om våra 13 000 bara
försvunnit? Blir inte helt glad då. Så mamma ringde Explorius, fast Pierre var inte där och
ingen annan visste något om det. Jahaaa, roligt. Detta blir ju ganska dyrt om det inte löser sig.

Men, istället för att tänka på det så taggar jag till USA med såna här bilder!
Kommer jag hem med gonorré nästa sommar eller? :)


Kommentarer
Postat av: nils

Jag tror Pierre inte jobbar där längre.. Utan han jobbar på något systerbolag som anordnar resor eller nåt nu..

2011-03-11 @ 01:39:57
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hej,



Ja om vi hamnar där vi är "garanterade" så kommer vi va ganska nära varandra. Eller nära och nära. Men jag fattar ;)



Ja jag tänkte också att det var någon som tog hand om en eller något sånt, så det måste de vara, och ja jag länkar dig nu :D

2011-03-11 @ 19:15:06
URL: http://tobiasintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0