bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

A little piece

Jag kom precis hem efter att ha varit ute och sprungit i en grym solnedgång och riktigt fint väder, med
byns starkaste hund. Honom bokade vi för övrigt en välbehövlig lydnadskurs till, tidigare idag! På väg
hem såg jag ett stort paket som stack upp ur brevlådan, som var adresserat till mig! Jag antar att det
är 60 Siesta-affischer.. Skönt, lite extra jobb är precis vad jag behöver nu! Annars? Jag måste ansöka
om några stipendier innan vi åker till Italien, vilket är på måndag. Imorgon ska jag klippa mig
och köpa lite vårkläder i Lund, ganska fint. Men nu är det en dusch som gäller! Jag tänkte skriva att jag
skulle plugga också, men insåg att det inte lär hända. Inte lönt att ljuga för sig själv ju :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0