bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

El Stoccolmo

Hey! Hela dagen har verkligen känts som en söndag, trots att jag egentligen inte har en aning om vilken veckodag det är, haha. Jag har pratat med min värdkusin i några timmar igen, känns så himla kul att ha lite kontakt med USA! Fast jag fick veta att jag inte kan köpa en letter jacket, för då måste man sportat eller varit med i någon klubb i minst 2 år. Blir nog lite svårt... Ah, enough about the U.S. Ni får några bilder från Stockholm istället! Och så himla typiskt att jag skulle blunda på enda bilden jag var med på, haha.. Jaja, Eira är snygg för oss båda :) Puss, hej!




Kommentarer
Postat av: Jonatan

Konstigt att du inte kan köpa en letter jacket... De kunde jag, dock så fick jag ju letter awards i olika sporter!

2011-07-05 @ 18:42:17
URL: http://jonatantantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0