bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Små grodorna

Yo! Sov 2 timmar inatt och blev upphämtad vid 7, för att köra genom hela Skåne till Söderåsen där vi skulle jobba idag. Det har varit underbart väder, med hur mycket aktiviteter och MAT som helst, så jag är ganska nöjd. För att återgå till maten, så har jag ätit 1 äpple, 3 korv med bröd, 1 knäckebröd, 2 tacos, 3(!!!) enorma kanelbullar, fruktsallad, glass och åkte hem precis innan godiset plockades fram. Haha, så himla sinnessjukt! Annars har jag trampat trampbåt, målat med vattenfärg, fått leda hästar genom världens terrängrunda på 30 minuter och blivit trampad på av 700 kg häst. Våra dagar är i alla fall händelserika! Det har varit fiske, brännboll, rullstolsrace och massor av andra saker också, himla trevligt.

Och imorgon ska jag upp lika tidigt för att åka tillbaks dit, och umgås med alla fina människor i 11 timmar till. Sen hinner jag nog knappt duscha innan jag ska på 18-årsfest, fräsch chey. Jaja, vi får se! Jag fick förresten panik ang. mina flygbiljetter, och tror plötsligt att jag inte alls åker den 2 augusti. Ahhh! Det här med USA tar död på mig, alltså... Nu - sängen, har aldrig varit så sugen på att sova förr. Godnatt! 


Min söta värdkusin sjunger Små Grodorna, som han har lärt sig helt utantill. Så himla skön kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0