bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Sommarlov!

Idag var min allra sista dag på jobb - och en fin sådan! Vi åt jättegod lunch på Tomatens Hus och fikade lite på Espresso House i stan. Det var en ganska... orolig morgon, och mer än så kan jag nog inte säga utan att bryta mot tystnadsplikten. Men det var en mysig dag och jag kommer nog sakna alla människor lite grann! När jag kom hem från jobb kl 8 har jag inte gjort någonting alls, förutom att äta en god fredagsmiddag med familjen. Förutom Christian, som jag (jobb) lyckats fixa massor av nattpass till - han har alltså börjat 2 på natten 3 dagar den här veckan ;) Nöjd!

Och nu ska jag drömma om framtiden lite, och njuta av att jag faktiskt tar sommarlov på riktigt! Imorgon ska jag försöka få ner lite av mina USA-tankar här, även om det är ganska svårt att förklara hur det känns. Jag ska i alla fall skärpa mig lite med bloggen nu när jag inte längre jobbar hela dagarna :) Men först lite nattmat! Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0