bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Open water diver

Åkte iväg tidigt imorse, för att möta upp dykgruppen och äntligen ta vårt dykcertifikat! Vi åkte ut på Öresund, och körde några varv runt Ven innan vi la ankar en bit utanför. Efter en timmes smidigt dyk, förutom att jag var förkyld och höll på att spränga mina bihålor, var vi klara och plockade fram lite lunch på båten. Kom tillbaks till Landskrona och skrev slutprov, och alla klarade det. Så nu finns det fler faror att passa sig för ute i havet, för vi är ju trots allt "etablerade dykare", som Mimmie skulle uttryckt det. Men det fina vädret och dykningen har tagit lite på mina krafter, så jag ska nog slänga mig i sängen nu. Och imorgon blir det en hel del förberedelser, för imorgon natt åker vi till Frankrike! Sweet. Godnatt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0