bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Kom ihåg mig då

När du får spring i dina ben, och jordens dragningskraft är klen
När du är i luften, kom ihåg mig då


Idag är det en vecka tills jag åker till USA. Om precis 7 dagar sitter jag på ett hotell i NYC. Och det är blandade känslor. Verkligheten har börjat hinna ikapp mig, och jag inser hur mycket jag kommer sakna allt här hemma och alla fina människor. Men samtidigt har jag världens finaste värdfamilj på andra sidan Atlanten, en värdmamma som idag gjorde mig helt förvånad över hur generös man kan vara mot en främling. Det var nog allt för mig. Förstår ni att mitt äventyr snart börjar på riktigt? Jag vet inte om jag gör det riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0