bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Feel the tide turning

Effektiv tjej här! Somnade 5 inatt, och blev väckt vid 9 idag... Gjorde allt för några extra minuter i sängen, innan mamma drog ut mig i bilen och körde till Kävlinge. Vi köpte ett fint smycke till min värdmamma (som jag inte vågar visa ifall att hon skulle läsa min blogg). Jag tyckte om det i alla fall, så ni får väl lita på mig hehe :) Sen köpte vi lite smått i en delikatessbutik, och jag är rädd att jag kommer till USA med 20 kg presenter, haha.. Tur att de är billiga med kläder! Sen har jag bakat lite scones också, och haft en ganska lång mysbrunch. Med mig själv, haha.

Men nu ska jag sticka iväg och göra något utav denna dagen, det är ju trots allt det finaste vädret vi haft på drygt en vecka. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0