bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Palace & Main

Åh, vilken bra dag! Började morgonens barteknik med att blanda en Pisang Pistage - utan att förstöra eller välta ut något. Hade en mysig dag och ganska lugna lektioner, slutade tidigt och tog tåget till Helsingborg. Blev bjuden på varm choklad på tåget - made my day :) Gick sen vilse 3 gånger på min väg mot vaccinationskliniken, för att ta stelkrampssprutan till USA. Efter långa telefonsamtal med (dåliga) vägbeskrivningar hamnade jag på rätt ställe, stelkramp dos 5 - check! Det började snöa när jag gick i motvind, och efter en runda med helt fel buss bestämde jag mig för att ta tåget hem. Springer fram på Knutpunkten för att hinna med tåget, när jag plötsligt flyger baklänges. Min väska fastnade i en metallbit som var hyfsat farligt placerad. Åh vad jag ville skratta åt mig själv, men det känns ju himla dumt när man är helt ensam i rusningstrafiken. Hann med tåget, som sen satt fast i 40 minuter, mysigt! Eller? Trött pendlartjej kom hem till kebab och julmust, ganska nöjd :) Jag älskar såna här dagar. Love 'em, mm-hm. (Skrev hela inlägget med en hand, har nog stelkramp i halva kroppen. Förlamad. Tyck synd om mig. Tack, babes.) Trevlig kväll!

För övrigt har jag ett oerhört (försöker åtminstone mitt allra yttersta!) neutralt ansiktsuttryck hela veckan. Det borde ni också ha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Camilla! Vad roligt att du ska åka som utbytesstudent, det planerar jag med :) Nu när jag tänker på det så tror jag att vi var samtidigt i Eslöv och gjorde SLEP-testet för ett tag sedan :). Hur tycker du allting är, har du bl.a. önskat delstat? Tänkte också höra om du vill länka bloggarna?

Ha det fint!

2011-02-05 @ 19:01:15
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Anna! Ja, jag känner igen dig :) Jag är så himla nervös redan, och det lär nog hålla i sig tills jag åker! Jag har önskat 3 delstater i Södern, har du önskat några? Det vill jag absolut :) Detsamma!

2011-02-08 @ 21:09:19
URL: http://lifeintechnicolor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0