bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Finals!

Imorgon och övermorgon har vi alla våra finals i skolan! Jag har pluggat i ganska många timmar nu, inför mina prov i World History och Psychology imorgon. Hela betyget hänger i stort sett på det här provet, men jag har A i alla ämnen och är okej sålänge det inte sjunker till ett F, så jag är ganska lugn ändå. Wish me luck! 

På tisdag slutar vi skolan och får Christmas break i alla fall! Jag har köpt ungefär 1 julklapp, så jag behöver verkligen lite julledighet så att jag hinner med sånt där viktigt. Och nu är jag ledsen men jag hinner inte skriva mer. Stress är min bästa vän just nu. Hoppas att ni har det bra i alla fall! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0