bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Christmas break!

Idag fick vi Christmas break! Efter andra lektionen ringde klockan som vanligt och alla elever sprang ut i korridoren. Men istället för att gå till sin tredje lektion eller lunch, så gick alla mot de olika utgångarna där det stod rektorer eller lärare. De "tog emot lappar" från eleverna, där föräldrarna hade skrivit att man fick lov att lämna skolan efter andra lektionen (läs: man hade en bit hopvikt papper, slängde den i en soppåse och fick ett streck på handen som tillstånd att få lämna skolan, och skyndade sig sedan ur trängseln). Eftersom att man bara hade finals i sina två första klasser så är det tradition att alla "checkar ut" efter halva dagen och tar lov. Skönt!

Jag och Sarah åkte ut och åt bbq, julhandlade lite och sen åkte jag hem och tog en nap. Resten av kvällen har jag gjort så lite till möjligt, men imorgon har jag en del saker att göra. Jag fixade ihop en ny header och så lite snabbt också, som ni kanske ser. Jag får se om jag fortfarande tycker att den är okej imorgon bitti, haha. Vad tycker ni? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0