bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Creative

Jag gillar high school! Igår kändes allt ganska meningslöst, men idag har vi fått börja göra lite saker och jag har haft en riktigt bra dag! Träffat massor av trevliga människor, haft lunch med några roliga seniors och ah.. Fick en inlämningsuppgift i creative writing, en rolig eller känslosam självbiografi som dessutom ska läsas upp för klassen imorgon. Nämnde jag att det är den klassen jag vill byta? Haha... Jag fick undantagstillstånd och får tydligen lov att byta den mot franska, men då ändras allt annat jag är nöjd med på schemat. Så imorgon ska jag kallas in till kontoret och se om det går att lösa. That's it for now, jag är heeelt slut och ska nog ta en liten nap. Är det något ni undrar över, vad som helst, så fråga! :)


Marseille, Frankrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0