bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Sleepless

Åh vad jag älskar såna här nätter! 3 timmars sömn, var inte särskilt taggad när väckarklockan ringde vid
07.30. Men vilken grym dag jag hade på jobb sen, som vanligt. Vi la pussel, åkte till stan, spelade kubb,
åt tacos och vars 2 enorma glassar. Trivs ganska bra med mitt jobb! :) Efteråt gick jag hem och bytte om
till bikinin direkt. Idag måste varit årets varmaste dag än så länge? Ikväll har det bara blivit lite plugg och
lite grillning, och det känns faktiskt bra att skolan börjar imorgon. Dykning imorgon kväll också, så jag
lär ju vara borta från 7.30 till ungefär 23.30. "Ganska" lång dag. En dusch och lite påskgodis nu, så är jag
helt nöjd! Imorgon börjar vardagen igen, hoppas att ni alla också haft en riktigt bra påsk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0