bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Reaching forward

Som jag suttit och räknat ner minuterna på jobb! Sen sa min chef till mig att jag kunde gå hem,
eftersom att de skulle äta kvällsmat. Så nu tar jag äntligen helg! Jag jobbade förresten helt ensam
idag och var hur nervös som helst. Men allt gick faktiskt riktigt bra. Min morgon var för övrigt sämst.
Mitt tåg var sent, så att jag missade bussen till skolan. Jag var hur sur som helst, eftersom att vi
skulle ut på havet, och då väntar gruppen inte på någon. Men precis när jag gick mot skolan, så
mötte jag deras bil! Så jag hann med, åkte ut på ett blåsigt hav och fick se ormstjärnor och sjöborrar.
... och jag är fortfarande sjösjuk. Tur att det var min enda lektion, så att jag hann sova 1 ½ h innan
jobb i alla fall! Nu ska jag ut i solen och grilla med familjen, dags för fredagsmys! Trevlig helg :)


Nog snyggast på havet, eh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0