bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Me and my army

Aaah, vilken stressig vecka! Idag satte jag upp de 2 sista siesta-affischerna i alla fall, och
skickade precis in alla bilderna till min "chef". Nämnde jag att idag var allra sista dagen? Jag
har ju absolut ingen framförhållning, så jag är inte särskilt förvånad. Jag har planerat resten
av veckan i alla fall, och i kalendern står ingenting förutom: sol, musik och chill. Resten av
skolveckorna är nämligen ganska sinnessjuka, så jag behöver nog samla lite kraft tills dess!
Annars är allt ganska mycket som vanligt! Hade ju inte varit fel om sommarvärmen ville
hålla i sig i några veckor till heller. :) Hoppas allt är bra med er också, puss!


Kommentarer
Postat av: ewelina

ÅH SIESTA! vill såååsåsåsåååå gå!

2011-04-27 @ 20:47:22
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: ewelina

Ja veet... sjukt! vill SÅ gärna gå..

2011-04-27 @ 22:53:16
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0