bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

It's your world

Nu har jag varit oplacerad i 69 dagar, och jag tror inte att jag kommer få något av mina
delstatsval längre. Men det är ju långt kvar till sommaren! Förra veckan pratade jag en
hel del med Steven, en utbytesstudent från Ohio, som går på vår skola. Han hade inte
fått någon familj i Sverige förrän 2 veckor innan avresedatumet, och fick veta att han
kanske skulle hamna i Finland istället. Men nu bor han i Svalöv. Jag är ju ganska säker
på att jag åtminstone hamnar i USA, så det är ju inte lika farligt. Nu måste jag plugga
resten av dagen, för satan vad mycket man missar om man är borta i en vecka. Är det
någon som väntat längre än mig på värdfamilj förresten? :)

Kommentarer
Postat av: nils

JAG!! :( jag har väntat längst... känns inte bra och särskilt när man inte kan påverka nu :(

2011-04-04 @ 22:33:13
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0