bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Elegi

Jag skulle egentligen ut på havet imorse, med marinbiologin. Men det blåser ju storm ute,
och jag såg det som en hyfsad anledning att få ta tidig helg istället. Så jag har legat i sängen
med datorn hela förmiddagen, och ätit. Mmm! Lite avokado, lite oliver, lite müsli, lite allt
möjligt. Fast mest har jag ju sovit. Jag är förkyld också, fortfarande. Det börjar bli värre igen,
jag orkar inte vara sjuk mer. Annars? Helgen lär bestå av massor av sista minuten-plugg, lite
jobb och förhoppningsvis får jag lite tid över till att leva också. Det behövs ju ibland! Men nu
ska jag fortsätta med att göra ingenting, det är ju det jag är allra bäst på. Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0