bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Wolfmother

Godkväll! Jag har inte lust att gå till skolan imorgon. Mest för att jag hellre vill sova, men även för att jag inte pluggat ett dugg till något av mina prov. Jag har väl ingen direkt motivering till det beslutet, mer än att jag inte hade lust. Räcker det, Jocke, Eva-Karin, Marie, Stefan? Tack. Trots att jag inte pluggat så är jag alltså fortfarande vaken. Men! Nu till något lite mer positivt! Det är Siesta!festival om knappt 9 dagar, hur grymt är inte det?! Jag ska bara sätta upp några affischer till imorgon och på onsdag, sen är det fiesta! Ah, fast först lite sömn. Jag önskar mig själv lycka till imorgon, och godnatt!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Jag är en av många bloggare, stora som små som har startat en spridning så kallad: KROSSA SAMHÄLLSIDEALET! (: nu försöker jag se hur många som faktiskt påverkas av ideal.. om de är så farligt som alla säger. blir du påverkad av de som "krävs av en", i såfall på vilket sätt,?



annars kämpar vi ju kraftigt mot något som vi bara fått för oss finns..

2011-06-09 @ 22:15:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0