bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Trouble

Jag lyssnar på fin musik, äter glass från Otto och Glassfabriken, och längtar till sommaren så otroligt mycket. En glass med 6 kulor doppad i smält choklad, på Åhus strand, hade varit helt underbart. Jag hinner i alla fall åka till Åhus och beachhandbollsfestivalen i år med, fast bara några dagar senare flyger jag till USA. Fan vilken bra sommar jag kommer ha! Nu räcker det med sommarlängtan, jag måste nog gå och lägga mig. Imorgon jobbar jag 8.30-19.30 och lär vara dödstrött. Inte helt nöjd med arbetstiderna, men jag är nöjd med min lön i alla fall! Ni andra får njuta av dagen åt mig, det ska ju bli sommarvärme och allt. Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0