bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Tomorrow has to wait

Det gjorde inte ett dugg att jag varken pluggat till provet eller redovisningen idag, eftersom att det var
ett "högstadieprov" och jag slapp redovisningen. Idag var helvetesdagen med 8 lektioner, och jag kom
precis hem från skolan. Fredag imorgon i alla fall! Så himla skönt, jag ska bänka mig framför TVn med
en flaska Coca Cola, lite chips och dipp. På lördag ska jag nämligen jobba 12 timmar. Osköna arbetspass!
Annars är allt precis som vanligt, bara lite mer. Nationella imorgon också, men engelska är inte direkt
något jag oroar mig för. Tänkte bara säga att Peter Bjorn & Johns nya platta "Gimme Some" är grym
också! Synd då att jag knappt har 8 timmar kvar på min Spotify-månad... Ouch. Nu har jag inte ätit på
snart 7 timmar, så det är vad som står på schemat! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0