bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

The Gardener

Godmorgon! En typisk söndag idag, och jag ska plugga hela dagen. Imorgon har jag tänkt prata med vår
SYV, och se om det är möjligt för mig att läsa 3:an på distans. I USA, alltså. Det är förmodligen ganska
sent att komma med den idén nu, men det är ju värt ett försök. Fast det är ju bara frågan om jag
kommer hinna med både den svenska och amerikanska skolan samtidigt? Jag får väl gå i sommarskola
nu i sommar, och läsa på Komvux när jag kommit hem igen. Vi får se! Jag har nämligen inte alls lust att
gå om ett helt år i skolan, och jag tror att jag kan klara distans. Det var det som var nytt! Förresten, 
hur grymt var det inte att Erik Saade kom 3:a igår?! Jag gillade inte alls låten, men man hejar ju alltid på
Sverige ändå. Det sjuka var ju när vi låg 1:a jättelänge, förstod ingenting alls.. Nu - plugg. Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0