bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

That's how I roll

Hjärndöd tjej signar in. Klockan är över 3 a.m.. Studier före hälsa, that's how I roll! Jag gick dumt nog och tränade tyngdlyftning idag, när jag hade hur mycket plugg som helst att göra. Imorgon ska jag nämligen hålla i en lektion om valslakt, och jag tog på mig ansvaret att vara gruppledare. Dumt gjort. I flera timmar har jag suttit och skrivit och suddat och ändrat alla papper, bilder och vår powerpoint. Herregud. Dör nog snart. Där har ni anledningen till att ni inte fått något inlägg idag också. Fast imorgon är det helg, då jävlar ska jag sova! Och njuta av livet, 'cause that's how I roll. Yeah. Ni hör själva, min hjärndödhet är magnifik. Godnatt! 4 timmars sömn, åh underbara liv!


Kommentarer
Postat av: ewelina

fina bilden då!

jag tänkte bara meddela att du kan skriva Michigan vid min länk nu :)

2011-05-27 @ 09:12:19
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: ewelina

såg att du redan gjort det :)

2011-05-27 @ 09:12:43
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0