bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Outside inside

Herregud vad jag tycker synd om mig själv. Har haft världens sämsta jävla dag idag! Fast jag har
ändå varit på ganska bra humör, så den var kanske inte SÅ dålig ändå? Tyngdlyftningen igår var
ett rent helvete, och jag har ont i muskler jag inte ens visste jag hade. Kan inte stå, andas eller
röra mig på något sätt. Skönt! Kom knappt upp ur sängen imorse, och väl på stationen fick jag veta
att tåget var inställt. Fick skjuts till skolan, och åkte ut med båten. Blev så himla sjösjuk, men vi
fiskade ju i alla fall upp världens största sten, kul! Efter marinbiologin blev allt ännu mer kaos, min
hjärna slutade fungera och mina nycklar försvann. Lagom tills att vi skulle ha prov! 2 timmar och
28 sidor. 1200 italienska glosor och jag chansade på 2/3, känns bra! ... eller? Avslutade dagen med
ett till prov, men nu tar jag helg! Fick precis veta att jag inte jobbar imorgon, så jag börjar helgen
med att sooova. Allt bra med er också? Gott! Trevlig helg! 


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

2011-05-14 @ 10:52:15
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0