bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Kom och dansa med oss

Tja! Alltså, något är fel med bloggen. Går inte att publicera ett skit?! Inte ens att tidsinställa bakåt funkar,
bryr mig faktiskt inte särskilt mycket heller. Jag tittar på Big Brother och har inte ens tittat på matten. Jag
har prov imorgon... på 2 kapitel, haha. Nu har jag suttit och skypat med min mamma, som sitter i
vardagsrummet där nere. Också kul! Ni hör vilken grym söndag jag haft. Fortfarande något så oerhört
sliten efter det långa passet på jobb igår, var ju inte helt roligt att se ut som en zombie på mötet idag...
Ni får ha en grym kväll i alla fall! Sjukt ocharmig bild, men nu får det bli så. Trevlig kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0