bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

It's the end of the world as we know it

Hej! Idag är en sån riktigt fin dag, lite synd att världen måste gå under om ungefär 2 timmar.
Jag var uppe tidigt imorse, trots att det är helg, och åkte till Högseröd med pappa och hunden.
Vi träffade 30-40 pyrenéerhundar på Vi'skaly's kennel, gick tipsrunda, pratade om hundar, åt
världens godaste grillade lamm, och tog släktfoton på hundarna. Helt underbart folk och ännu
mer underbart väder! Vi vann dessutom tipsrundan! På världens finaste vinstbord, så väljer
pappa... en bok. Hahaha, söt. Nu har vi i alla fall varit hemma en stund och jag ska sätta
igång med plugget, det blev nämligen inte något igår, hehe. Hur ska man annars spendera
sina sista timmar i livet liksom? Förresten glömde jag bort att jag hade kameran med mig på
hundsläktträffen, men några bilder har jag lyckats ta i alla fall. Trevlig kväll! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

johnny♥

2011-05-21 @ 21:07:14
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fina bilder =)

2011-05-22 @ 10:37:19
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0