bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

iSIESTA!

Men förlåt, herregud vilken dålig bloggare jag varit på sistone. Det har varit så himla fullt upp helt enkelt, och det är det fortfarande! Idag skrev jag prov kl 8, åkte ner i stan efteråt och shoppade lite, tog buss till Helsingborg, tittade på beachhandboll, tog tåg till Landskrona och buss till Center Syd, där jag shoppade big time. Precis när jag skulle ringa efter skjuts, så dör min mobil. Så trodde jag att mamma skulle komma och hämta mig ändå, haha, så jag satt och väntade. I 3 timmar, i det ganska kyliga vädret. Rolig kväll?! Men imorgon smäller det! Jag har inte börjat packa, börjat tänka eller något annat. Vet inte hur någonting kommer gå! Men jag vet att det kommer bli jävligt bra! Vi hörs alltså inte på NÄSTAN EN HEL VECKA! Jag önskar er lycka till, och hoppas att ni kan finna något annat glädjoämne än min blogg de kommande dagarna. Haha... Ha en bra vecka, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0