bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Helsingör

Hey! Jag har haft världens mysigaste dag i Helsingör med klassen! 23° och jag har till och med blivit
lite solbränd! Vi har varit inne i kloster, kyrkor och givetvis Kronborg slott. Lite picknick på en kulle,
och sen åt vi jättegod glass på en uteservering. Vi hann med en tidig båt och var i Helsingborg i god
tid till tåget, så vi gick ut till havet en stund. Där ser vi ungefär 100 japaner, som alla står med tv- och
filmkameror, eller systemkameror. När vi kom dit började alla filma och fota oss, och blev hur glada
som helst när vi vinkade till dem. Vi satte oss vid vattnet, och då följde de efter oss och började filma
oss där istället, haha. Efter en stund frågade en tjej om hon fick intervjua oss, så hon intervjuade väl
halva klassen om vad vi tycker om det svenska skattesystemet. Så vi lär vara med på Taiwanesisk
TV snart, hyfsat ovanligt! Nu har jag ätit lite sallad och pluggat in dykningen, så om ungefär en timme
sticker jag iväg till det sista bassängdyket! Förresten, imorgon ska det bli ännu varmare, så himla fint!
Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0