bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Flood

Helvete. Louisiana kanske inte var ett så värst bra val ändå? Mississippifloden är översvämmad, och
hundratusentals människor i Louisiana kan bli tvungna att lämna sina hem. "Det tros orsaka mer
förödelse än orkanen Katrina", herregud. Jag har mailat min värdfamilj, men tror inte att det har hunnit
drabba norra Louisiana än. Min värdpappa jobbar ju nere i New Orleans, men var tydligen hemma nu
över helgen... Det är sånt här som gör att jag blir lite orolig över att bo i Louisiana, tänk om det blir fler
orkaner eller översvämningar när jag är där? Det känns nämligen somatt det är ganska sannolikt. Nu
hoppas jag bara att min värdmamma svarar snart, så att jag kan veta om allt är okej med dem. Under
tiden tänkte jag fortsätta titta på hockey och plugga lite psykologi. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0