bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Blood bank

Idag har möjligtvis varit den sämsta dagen i mitt liv. Nästan i alla fall. Hade knappt hunnit somna när väckarklockan ringde imorse, skyndade iväg till skolan och en ganska ointressant lektion med våra redovisningar. Min grupp var sämst, det är ju också kul liksom.. Hade engelska och fick veta att jag fått MVG på nationella, nog dagens höjdpunkt! Åt lunch, sjukanmälde mig och åkte hem för att sova. Det var skyfall ute, och jag var så jävulskt trött. Kom i alla fall hem, sov i ganska många timmar och blev sen tvungen att skriva klart vårt arbete som skulle skickas in till läraren. Vid middagen började jag må så himla illa, och efter det har jag bara spytt, gråtit och spytt. Nog slagit någon slags världsrekord! Mår fortfarande så otroligt illa, och mamma tror att jag har maginfluensa. Bra timing isåfall! Jag har benhinneinflammation i nyckelbenet också, hade ingen aning om att man kunde ha det! Men ont gör det, hela tiden. Nu ska jag sova, och kanske spy tills jag gråter igen. Glamoröst liv. Hoppas ni mår bättre än mig i alla fall. Godnatt!


Efter ett ganska vidrigt inlägg kan ni åtminstone få en hyfsat fin vinterbild, enjoy. :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Aw, stackare! Usch, maginfluensa känns inte så lägligt nu när det är som mest i skolan.. Och benhinneinflammation i nyckelbenet lät ju inte heller så bra.. Visste inte heller att man kunde ha det haha. Men du får krya på dig, hoppas det blir bättre snart! Puss

2011-05-28 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0