bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Trust exercise

Detta kunde varit en slö söndag, som det brukar vara. Meeen! Idag har jag fullt upp,
för imorgon sticker jag! Jag har inte börjat packa, planera eller fixat tågbiljett. Oops.
Och jag glömde berätta en grej! I fredags när jag kom hem från skolan, och stod och
väntade på min skjuts på tågstationen, så kände jag att det blåste kallt vid min fot. 
Jag tittar ner - och hela skon är sönder?! Haha, hela blixtlåset på kängan var öppen.
Så jag behöver ett par snygga kängor, en väska och något fint somrigt. Så om en
stund sticker jag till Center Syd! Humöret är inte det bästa heller, ganska sjukt hur
irriterad jag är på en främling, i ett annat land. Så då är det ju perfekt med en liten 
shoppingrunda! Jag slänger upp veckans pimpade last.fm-lista sålänge. Puss! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0