bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Tough luck

Åh, detta vädret alltså... Jag har inte pluggat någonting idag, det brukar ju alltid bli så. Jag bestämde
mig för att trotsa vädergudarna och jogga en långrunda istället. Jag tog på mig löparkläder, regnjacka,
halsduk och satte hörlurarna i öronen. Efter bara några meter började mitt sträckta lår krampa, och
jag märkte att det regnade djävulskt mycket. Fortsatte ändå, dumt nog. Halvvägs dog min iPhone, det
började hagla - i motvind såklart -, mina kläder var genomblöta och jag undrade om jag skulle dö i
lunginflammation. Detta var några timmar sen, och jag har inte riktigt återhämtat mig än. Haha, det
var inte det smartaste jag gjort i år. Men det gav ganska många andra människor lite glädje i alla fall;
mina föräldrar, de som såg mig kämpa i motvinden och såklart alla på facebook, som som vanligt fick
ta del av mitt misslyckande. Det känns ändå bra i kroppen nu, en joggingrunda behövs lite då och då.
Nu har jag sjukt mycket engelska att göra, och lite italienska och marinbiologi. Let's get to it!


Någon som inte har något emot vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0