bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Some might say

Tja! Idag har varit en ganska bra dag! Jag har utforskat mitt paket från Siesta!, som ska sättas upp
överallt i Landskrona imorgon! Sen har jag varit i Lund och klippt mig också, ni kan nog få en liten
bild på det i veckan. Annars har jag sålt min siesta-biljett till två personer, liten miss av mig... Och
helt plötsligt hatar alla mig, traaams. Nu måste jag skriva klart min stipendieansökan som MÅSTE
skickas in imorgon! Jag är rädd att jag kommer glömma det om 5 minuter igen... Okej, jag börjar
nu direkt! Vi hörs imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: ewelina

ååh. jag vill så åka på siesta!

2011-03-24 @ 12:33:36
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0