bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Slow down, Moses

Haha, jag åkte iväg för att köpa lite sommarkläder... Kom hem med kassar fulla av mörkblå och
svarta grejer, och tjocka stickade tröjor. Fast jag har dragit på mig en helt sjuk förkylning, så det
passar ju bra. Jag har ont i halsen, huvudet och bihålorna. Kul! Jag pratar som ett litet barn/en
gammal gubbe också... Men jag är nöjd med inköpen! När jag gick runt på Center Syd, ensam,
så blev jag haffad av en försäljare från Telenor. Han ställde några frågor om mitt abonnemang,
och jag svarade med att jag snart skulle till USA. Det slutade med att vi stod och pratade om USA
i 10 minuter, eftersom att han själv precis kommit hem därifrån. Ganska kul! Fick lite lyckönskningar
också, känns skönt. Nu har jag en hel del packande att göra! Vi får se om jag kan uppdatera bloggen
under veckan, inte säker på att vi har internet på hotellet eller om jag ska ha med laptopen.
Vi får se! Ha en grym vecka i alla fall, för det har jag tänkt ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0