bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Siesta!

Jag är så glad att jag mest har lust att skriva hela detta inlägget med stora bokstäver! 
Imorse försov jag mig några timmar till skolan, så jag tog det lugnt vid datorn i väntan
på mitt tåg. Då fick jag veta att det skulle komma ett nytt bandsläpp från Siestafestivalen
(som jag är ambassadör för) idag! När jag precis kommer in genom dörren för en stund
sen, så får jag ett sms från en kille som också ska dit, där det står: "Säger bara...
The Kooks." SÅ HIMLA SJUKT! Så nu är det en massa grymma band bokade, och jag tog
sönder min tröja också i mitt glädjeutbrott. Livet är så jävla bra just nu!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Riktigt bra artister, hur gör man för att bli ambassadör, är det för sent? :)

2011-03-10 @ 21:35:12
URL: http://fraddeusa.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Såg att det var för sent nu, haha. :)

2011-03-10 @ 22:05:28
URL: http://fraddeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0