bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Shake the disease

Jordbävning och tsunami i Japan, redan över 1000 döda. Jag undrar mest hur jag kunde vara i skolan
hela dagen utan att få veta något om vad som hände imorse... Det gör lite ont i hjärtat att se sånt här
på nyheterna. Hawaii och USA:s västkust skulle också drabbas inatt, och jag hoppas verkligen att det
inte behöver kosta fler människor livet. Samtidigt slåss människor i Libyen för sina liv och sin frihet.
Medans jag sitter hemma och inser vilken jävla tur jag har, som är född i Sverige. Jag älskar när man
faktiskt inser hur bra man har det. Det får en att uppskatta allt så mycket mer, och ta vara på det.
Jag är kär i Sverige. Och mitt liv. Mina tankar är med alla människor i Japan och Libyen, verkligen.


Kommentarer
Postat av: nils

Sverige är förbannat bra, tror man kommer inse det när man är borta i USA också :)

2011-03-12 @ 02:22:56
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0